Alla inlägg den 1 juli 2013

Hej

Av pownis - 1 juli 2013 20:04

Nu ska jag kolla på top model sen så ska jag inte göra något mer idag :) imorgon så ska jag åka till Ikea och åka till erikslunds shoppingcenter med mamma :)

! Bara så ni vet så stavar jag fel ibland!

Av pownis - 1 juli 2013 19:57

Hola !
Igår var jag hos min medryttarponny dagur :** han är en isabellfärgad islandshäst :) då började jag med att ta ina honom från hagen sen kronglade jag av honom flugtäcket ,sen borsta jag honom i sånt sen så red jag :) då började jag med att göra lite volter så att han blev formad o så sen så hoppade jag :) jag hoppade inte så högt eftersom att jag har ont i ryggen sen jag ramlade av sina ;) och här är några bilder :)

Av pownis - 1 juli 2013 19:26

i förrgår så komm jag hem från mit ridläger som jag har varit på i 2 veckor det var jätte kul :) det hätte GrälstaRidCenteroch om ni har varit där så vet ni att det är det bästa ridläget i världen :) :*****

jag hadde första veckan en ursöt ponny som heter aramis han var super snäll :) han var en vanlig brun häst :)

sen så fick jag en isabellfärgad häst som heter sina :***** ( sina-helga ) hon är isabell färgad  haflinger :) hon va super bra att rida. man fick rida  hela tiden för hon är ganska seg och hon kan  bocka ibland

xD men hon är den bästa hästen:** jag ramlade av henne 2 grr :) första gången barbacka och andra gången på en uteritt på ute ritten så blev hon rädd och skena och då ramlade jag av XD fick bara lite ont i ryggen :) jag vill hyra henne men jag har inte tid att hyra en häst just nu :/


hej då


Av pownis - 1 juli 2013 19:08

hejsan ,nu har jag startat en blogg igen :)  jag kommer mest  skriva om hästar :) för jag går på ridskola och sen så har jag en medryttar ponny som heter Dagur  :) han är en islandshäst :*

jag kommer updatera ganska mycke.

jag ska fixa en ny header snart men det är lite svårt på den dator jag har nu men det kommer en snyggare iaf :)

ni får järna läsa min blogg hejdå :)

Presentation

hej läs järna min häst blogg :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

har ni varit på grällsta ridcenter ?
 ja
 nej
 ska nästa år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards